Thursday, March 18, 2010

Ceritera Kasih Ekienz.

Assalammualaikum... oo Assalammualaikum..



hehe
salam semua..
wat sape2 yg mengenali diri ini.. welcome to my another blog..
lau satu agy tu citer sal meow..
yg ni citer sal mummy meow lak...

wat yg baru menggelongsori dunia aku nie..
camat datang...
welcome2...

mesti org tertanye2..
nape x wat blog ttg mummy meow awal2 agy..
actually..

ni blog ttg aku dan kisah kasih ku..
hehe
dengan ayat gatal nye..
ni kisah aku on da way to my wedding day...

so nak lagi dramatik aku kene la mulakan awal2..
journey to da engagement day till da wedding day..
x dramatik camtu??

ok la... next post aku akan cerita mane aku kenal mamat yg nak sangat kawen ngan aku nie.. (padahal aku agy gatal kot.. hahaha!!)

anyway thanks coz menyinggah ke blog aku ni yer...













pic ni ihsan dari mazrulphotoblog.. heh pnjam pic ye bang.. cun la cncin nie..

No comments:

Post a Comment