Saturday, March 20, 2010

corat coret hntaran aku..

sepanjang cuti sekolah aritu aku pun angkat kaki blah dari negeri selangor utk pulang ke tanah air tercinta.. (chehhhh.. statement ntah pape..)
hehe aku lik jhor la..

TUJUAN UTAMA!!
nak siapkan hntaran tunang..
huhu..
lastly..
x siap pun..
banyak main ade la aku nie..
hehehe

meh aku buktikan yg aku lebih byk main dari menolong my mum siapkan hntaran..
ehem2..













ni lah proses menyiapkan hntaran
Venue : Bilik aku.. kapet chumel yg berwarna warni tu kapet fav. aku nak bwk ke rwg mak aku x bg.. huhu...














aku yg berangan dengan bunga nak bubuh kt hantaran..
chet..
niat namo pkai tudung..
tapi En Die x bagi.....
En Die cakap ayu agy pkai tudung..
ngeh ngeh ngeh














abaukan kecomotan aku n kecomotan bilik tu ea...
blakang tu buku2 pengantin...
mak aku..
selagi ade buku pengantin..
selagi tu dye angkut..
tolong sepahkan bilik aku yg mmg bersepah tu..

No comments:

Post a Comment