Friday, March 19, 2010

preview baju hntaran..

hahaha..
excited nye pasal nak nunang2 niew..
alkisahnye
2 minggu lepas kad atm aku kene telan dek mesin B**
chet..
da la tu satu2 nye kad yg ade wet..

maka aku pun dengan bangganye ke maybank la nak wat kad baru..
sekali jek
ic aku lak cip x berfungsi..
maka aku berduka cita la..
seharian gak si die memujuk aku..
ngeh2,, tyme ni la nak ngade2...

last2 aku dpt conclusion..
g JPN Putrajaya..
yes.. ic leh siap dalam masa sehari je...
so aku pun ape lagi..
alang2 aku cuti maka aku pun memakse si dia bercuti gak..
hehehe

maka selepas selesai hal ic tu..
aku pun ngan ngengade nye ajak si die ke Nilai3..
hehehe

bercerita ttg baju tunang..
aku mmg nak kaler pink tp latar belakang gold atau cream..
dekat habis semua kedai gak aku masuk mencari yg berkenan.
last2 upenye kat kedai langsir pun ade jual baju pengantin...
hehhe
mane aku tau..
aku dpt la dengan harga 220 utk baju aku n baju si die yg 5 meter tu..
Chet ape tinggi bebenor si die nie...
x pe whateverpun i love u la sayang...

nah.. inilah hasilnye..













smpai aku bwk lik kg cuti sek aritu..
mak aku x berkenan upenye..
huish...
geram jek aku..
tapi sabar je..
last2 die angkut aku g gulatis..
ye la mak..
duit mak..
lau duit kakak mmg mampu yg kat nilai3 tu je..
hehehe

so al kisahnye baju yg kunun2 nak pakai tunang masuk dalam tmpat hntaran
n baju tunang aku dah jadi lain lak..
x sempat nak snap pic..
tggu yer hari tunang,,
tp mmg puas hati la ngan design..
tgk lak harga dye..
lau duit aku senirik mmg x merasa lah jawabnye...



No comments:

Post a Comment